joi, aprilie 02, 2009

Ură

Am descoperit o poezie geniala ... imi plac mie simbolisti in mod special .. de fapt poeziile simboliste sunt singurele care imi plac ..Oricum asta rupe:D prima strofa cel putin o ador .. chiar te face sa simti ura din sufletul lui ..si I had to post it ca sunt pe feeling cu poezia asta acum :P



Ură
de Alexandru Macedonski

Dacă-aş fi trăsnet v-aş trăsni,
V-aş îneca dacă-aş fi apă,
Şi v-aş săpa mormântu-adânc
Dac-aş fi sapă.

Dacă-aş fi ştreang v-aş spânzura,
Dacă-aş fi spadă v-aş străpunge,
V-aş urmări dac-aş fi glonţ,
Şi v-aş ajunge.

Dar eu, deşi rămân ce sunt,
O voce-adâncă îmi murmură
Că sunt mai mult decât orice,
Căci eu, sunt ură.

2 comentarii:

  1. Super poezia ... si foarte actuala ... chiar daca o stiam de mai demult, acum o simt mai bine.
    Interesant blogul dar cred ca ar trebui sa scrii mai mult. Probabil scrii rar pentru ca scrii doar lucruri cu adevarat interesante si nu pui toate prostiile de dragul de a umple spatiul.
    Putin cam greu de citit rosu pe negru dar, daca vrei cu adevarat poti citi.

    Spor si la cat mai multe articole interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :)Intradevar scriu rar desi as avea multe de zis ..Anul asta a fost mult prea plin si nu am reusit sa scriu nimic dar voi reveni promit :)

    RăspundețiȘtergere