miercuri, aprilie 08, 2009

Romania te Iubesc INTREAGA ,dar vrem sa ne unim ?



Romanii in sfarsit au reactionat ....Oare pentru ca de data asta situatia ne este cunoscuta ...Pentru ca de data asta s-au deschis rani mai vechi ?
felicitarii celor care ii sustiin pe Romanii din Moldova :) Si eu imi doresc din tot sufletul sa scape de nenorocitii de comunisti .. pe care eu de altfel .. radicala fiind i-as impusca instant pe toti fara drept de replica !PE TOTI ! Pac Pac !

Dar ca de obicei protestele au deviat un pic ... Se pare ca au gasit o solutie pentru a ne ajuta fratii de peste prut ..Unirea ...
Si apropo de asta am sa imi spun si eu parerea >>

Basarabia pamant romanesc .. sunt convinsa ca multii dintre voi cunoasteti deja sloganul ..In ultimele zile la tv in presa peste tot se vorbeste despre asta ..oamenii vor sa uneasca Pamanturile Romanesti >cu restul Romaniei .. ii apreciez sincer ..Ca ideal mi-ar placea si mie acelasi lucru oarecum ii sutin si totusi unele lucruri nu sunt chiar cum ne-am dorii.

Nu vreau sa ii descurajez dar unirea asta e aproape imposibila ... Atat Moldova cat si Basarabia si Bucovina au o economie mult mai putin dezvoltata decat a Romaniei ...si nu doar economia toate sistemele nu functioneaza cum trebuie ... Si cum bine stim nici noi nu o ducem prea bine ..O astfel de chestie ar deztabiliza economia noastra si ar trebuii sa muncim tot noi si mai mult .. tot pentru altii cum deja o facem pentru judete precum Harghita si Covasna care sunt cu mult subdezvoltate fata de restul tarii (nici nu mai vreau sa comentez aici ca vor autonomie ..le-as da doua zile doar asa sa vada cum mor de foame ) ....

Pe langa problema economica .. Rusii .. si asa nu avem relati prea bune atat ne mai lipseste .. nu dezvolt aici va prindeti voi ..

Romanii din cele mai vechi timpuri au vrut unire ... dar nu pentru toata lumea a fost bine ... Iar eu ii stiu pe dragii mei romani cum se plang de Romania toata ziua .. oriunde ai fi auzi replici de genu "Doar in Romania se poate intampla asa ceva" oameni care nu au habar care nu au iesit in viata lor din tara si zic si ei ce ii duce capu ..si acesti Romani se pare ca peste noapte au devenit patrioti .. ciudat nu ? Parerea mea e ca in spatele unor oameni care chiar isi doresc asta si accepta toate sacrificiile ,oameni care de altfel merita tot respectul , se afla o mare "turma de oi " care cred ca e cul sa vi sa protestezi ca au vazut si ei pe la televizor la americani care protesteaza si ca a fugit gaina vecinului .. si nu au habar despre ce e vorba .. cred ca maine se duce Base semneaza acolo trei chestii si gata ne-am unit .. o sa vina pe un cal in Alba Iulia .. poate luom si liber vre-o doua zile de la munca . Dar cad vor fi pusi sa voteze cand la tv o sa explice toti cum ni se duce noua economia de rapa .. ? Cine o sa mai vrea sa se uneasca ?

Suntem mult prea egoisti .. nu e un lucru rau e pur si simplu o trasatura umana care in cea mai mare parte ne caracterizeaza.
Nu, Nu ne-am luptat pentru jucarii ... dar nici pentru altii .. pentru NOI si atat.

Spuneam mai devreme ca ii sustin intr-un fel ... Dar totusi nu as vrea unirea asta din tot sufletul .. E mai important sa fim noi uniti intai .. sa ne descurcam noi si cand vom avea puterea sa ii luom sub aripa noastra sa o facem...dar acum nici nu vrem si nici nu suntem cu adevarat pregatiti pentru asta .

Poate ca se vor supara pe mine cei care si-au facut de munca zi de zi cu asta .. dar asa nu gandesc doar eu .. defapt asta e o consecinta a cunoasterii realitatii si atat . Dar va respect si va incurajez ... protestele sunt intradevar primul pas penru a schimba ceva .. doar ca eu cred ca al doilea pas il vom face peste vre-o 40 -50 ani .. Nu acum .

10 comentarii:

  1. Sa nu crezi ca protestele din tara se refera in special la unire.Protestul principal este acela de a-i scapa pe fratii nostri de peste Prut de dominatia comunista, iar in plan secundar se afla dorinta unirii.Unirea nu este imposibila cum afirmi mai sus.Unirea se poate infaptui doar pe cale diplomatica, dar si cu ajutorul natiunii romane.Eu inca sper ca ne vom trezi si vom fi din noi impreuna, fara a mai avea probleme cu vodkangii sau alti nemernici care nu stiu ce este aia solidaritate sau cultura nationalista.

    Doamne ajuta!
    Basarabia Pamant Romanesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze ai dreptate m-am grabit sa scriu si am cam dat-o in bara am rectificat unele lucruri .. o sa te rog sa mai citesti o data ce am rescris :) Imi pare rau .. nu ma uit la Tv si intelesesem cu totul altceva .. acum m-am prins si eu cum sta treaba ... Si nu nu este imposibila ... Ci doar am vrut sa evidentiez ca e foarte greu .

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sustin campania BASARABIA PAMANR ROMANESC dar treaba cu unirea e aiurea sincer sa fiu pentru ca nu e posibil acum. acum 19 - 20 de ani se putea dar nu s-a facut plus ca nu cred ca basarabenii vor chiar asa de mult sa ne unim. ei vor mai mult sa nu mai fie condusi de comunisti si nu stiu cat de romani se cred dar ideea e ca E INCA CEVA acolo care ne uneste si pamantul ala numit acum rep.moldova e pamant din ROMANIA si trebuie sa fie al nostru dar din pacate...BASARABIA E ROMANIA!!
    Daca vrei sa sustii campania basarabia pamant romanesc intra la ei pe site si da copy-paste la reclama pentru siteul lor...bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. >>Goran >>>Dap :) Sunt din Brasov :) Ne cunoastem chiar dar prefer sa raman asa .. in anonimat cu blogul asta :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai si daca mi-ai spune si mie cine esti ce ar fi?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. intr-o Romanie mai mare sau mai mica tot vor fi unii care sa de-a cu bata-n balta!! care sa fure, care sa conduca pentru intersele altora si nu ale romanilor ... Chiar daca aceste regiuni romanesti sunt mai slab dezvoltate, nu ar trebui sa ne strice idealurile, sa le pun la indoiala! Si pana la urma stii cum e:
    "Unde-i unul, nu-i putere
    La nevoi si la durere.
    Unde-s doi, puterea creste
    Si dusmanul nu sporeste!"
    Tara aia e asa de slab dezvoltata din cauza familie Voronin si a comunistilor ei care fura de mama focului. Pai citisem pe undeva ca averea lui Voronin e aproape cat PIB-ul Rep.Moldova ... deci ... de aici poti trage concluzii. Orice afacere profitabila e preluata prin presiuni de voronin si ai lui. Si ce ziceam la inceput de aia care dau cu bata-n balta ... pana cand lumea nu o sa reactioneze la toate cacaturile care le faca aia care ne conduc, nimic nu se va schimba.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiu si imi pare rau dar realitatea nu schimba oamenii asa cum ar trebuii ... e sec si trist dar asta suntem

    RăspundețiȘtergere