vineri, martie 20, 2009

Pentru mine ...

Se pare ca lumea vrea sa mai scriu .. ma mir nu ma asteptam ... hehe poate imi dezvolt un obicei din asta ar fi o chestie hehe .. Dar ce sa va mai zic?

Despre mine .. atm .. o sa fac un fel de retrospectiva a anului asta ...
De la rev incoace am facut mai multe lucruri decat am facut in ultimi doi ani .. really .. gen am trecut printr-o gramada de experiente noi si sentimente noi .. chestii pe care nu le-am mai simtit pana acum .. sau pur si simplu vechile sentimente duse in extrema ..
Am facut un lucru de care sunt foarte mandra in mod special ... am reusit sa imi controlez sentimentele gen .. am reusit sa fac rau fara sa imi pese pentru ca asa era mai bine pentru mine .. am reusit sa spun nu si sa merg mai departe fara sa ma uit inapoi atunci cand imi doream din tot sufletul sa spun da tot pentru ca pe termen lung era mai bine pentru mine .. si facand chestiile astea am ajuns intr-o stare de liniste si echilibru perfecta care chiar imi face bine acum .

Mi-am mai dat seama de o chestie anu asta ... Astia care scriu telenovele nu stiu nimic .S-au intamplat atatea lucruri de te doare mintea atatea incurcaturi gen "legaturi bolnavicioase" ca in momentul in care am incercat sa ii povestesc cuiva tot .. pur simplu nu a inteles nimic ... Nici eu nu mai inteleg dar incepe sa imi placa ..Si cum sunt in starea asta de extrem de mi se rupe nici ca puteau pica mai bine ... sunt o gramada de lucruri acare m-ar fi afectat in trecut .. acum pur si simplu m-am obisnuit sa se intample o gramada de cacaturi ca in adevaratul sens al expresiei eu ma astept la orice ... nimic nu e imposibil ..

Ce sa intelegeti voi din toata povestea asta ?
Ei bine nu mare lucru ... Nu e bine sa iti fie frica sa schimbi lucrurile .. haosul poate fi chiar benefic ... Tot raul inspre bine ..."For the greater good"-idee luata din Harry Potter
It worked for meh :P

Un comentariu:

  1. La un timp dupa ce am scris minunea asta .. cam in acelasi timp cand m-am oprit din scris am decis sa opresc haosul si sa raman la realitate . Sa intrerup o relatie in cel mai inalt punct al ei ... de dragul de a o pastra perfecta in amintire... asa a si ramas ... dar acum dupa atata timp o vreau inapoi imi doresc haosul din tot sufletul inapoi si totusi nu mai am curaj sa fac pasul asta ..as vrea sa fi lasat mai mult timp .. sa fi last iubirea sa se consume acum ma consuma ea pe mine ...

    RăspundețiȘtergere