marți, februarie 10, 2009

Weyy

Primul post ,probabil cel mai dificil pentru ca e foarte greu sa te hotarasti cu ce sa incepi atunci cand e prima oara cand faci un blog si nu prea sti cu ce se mananca dar il faci pentru ca tot omul trebuie sa aiba un blog ca na pe langa faptul ca e cul si toti prietenii tai au unul deja iti si surade ideea doar ca pana acum nu ai simtit inca ,ca ar fi util sau pur si simplu nu ai avut timpul necesar sa faci unul.Eu cam astea cred ca sunt motivele tuturor .. nu stiu insa nu sunt o mare fana a generalizarilor deci o sa o las asa.
Urmatorul pas ar fi sa facem cunostinta sa zic ceva despre mine dar mi se pare inutil avand in vedere ca daca aveti nervi sa cititi tot ce am sa scriu eu pe blog o sa va da-ti seama singuri cam ce e in capul meu .Ca sa va fac o idee totusi o sa fie mult bla bla aici multe chesti "filozofice" daca le pot spune asa .Nu e genul de blog care sa il pun la status sa il citeasca toti prieteni mei ,nu ,nu vreau asta ...vreau sa il citeasca doar cine simte nevoia .. cine are curiozitatea ...oameni sa fie .
Cam atat cu primul post o sa adaug cateva chesti pe care le aveam deja in computer si care merita sa fie aici dar nu au avut inca ocazia .

>>Multumesc anticipat tuturor celor care citesc si comenteaza ce prostii scriu eu aici :P

2 comentarii: